Tidningar

Min mamma har ett ex som jobbar på posten. Även fast det var år sedan dom gjorde slut, så har han fortsatt att skicka gratis tidningar till oss, tidningar som av någon anledning inte skickats ut och blivit över. Vi får oftast tidningar som Vecko-Revyn, Cosmopolitan och Hennes. Ibland får vi Elle, och då blir jag överlycklig.

Tidningarna har uteblivit i stort sett hela sommaren av någon anledning. Eftersom jag inte har någon kontakt med mannen i fråga, så vet jag inte varför dom har uteblivit. Men i alla fall.

För en liten stund sedan damp posten ner. Det första jag ser är ett stort kuvert från posten, och det betyder tidningar! Woho!, tänker jag och sliter upp kuvertet. Hoppas att det är VR, hoppas att det är VR!

Men det är det inte... Det är någon jävla tidning som  heter Laga Lätt. Och allt jag kan säga är: Subba!

image48

Kommentarer
Postat av: Bettina

I will mock you untill I have no reasons to mock you for. And don't mock LagaLätt you should be happ you have it! You i-drink-oboy-to-lunch you!

2007-08-15 @ 12:57:18
URL: http://stbettina.blogg.se
Postat av: Wennberg

Tack! Eller, hmm, jag tar det positivt igen! Speciell och speciell...låt mig bara säga att det inte var värt det...
Jag är egentligen otroligt vanlig, men det är roligt att skriva av sig. Och jag heter Joel i den riktiga världen ;)

2007-08-19 @ 01:58:24
URL: http://wenn.blogg.se
Postat av: Wennberg

Va snällt! Har hon hotat dig eller är du helt enkelt så snäll? ;)haha
Min msn ligger på presentationen på bloggen. Lägg till så slipper vi bomba bloggaran med det här spammet mer än nödvändigt..

2007-08-19 @ 19:28:11
URL: http://wenn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0