So you think you can dance?

Okej. Nu har jag suttit och kollat klart på säsong 3 av So you think you can dance, och herregud vilken bra säsong det var. Jag tänker inte skriva vem det är som vinner, men ignorera detta inlägg om du inte vill veta vilka som kommer i finalen.

Jesus Kristus, vad söt Neil är. Som en sockerbit, fast mer vältränad.. om nu sockerbitar tränar överhuvudtaget. (Jag "råkade" sno bilderna från hans myspace. Såklart.) 

 

Han är nog det sötaste jag sett på länge. (Och då räknar jag såklart bort Jake Gyllenhaal i Donnie Darko igår kväll!) Den här koreografin är nog det bästa jag sett, och båda två är så grymt bra att jag är tvungen att lägga upp den. Men den är mycket bättre på tv'n sen.



Så jeeeeedrans bra. Allt för tillfället. Nu måste jag äta något, för min enda föda idag var en macka vid nio imorse.. Feelin' weak.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0