Skräcken part 2

Det senaste inlägget var jag ju lite hysterisk över en insekt. Well, detta är min historia om denna morgon:

Jag vaknade för en timme sen. Så fort jag klev upp ur sängen ringde mormor. Hon frågade lite om hunden och ifall mamma hade hört av sig. När jag går där fram och tillbaka i lägenheten och pratar med mormor, så ser jag den. Insekten är fortfarande vid liv.

Den sitter på balkongen dörren och ser vidrig ut. Utan att drabbas av panik, ser jag min chans att för en gångs skull göra slut på detta monster. Jag tar en tidning som ligger på soffan, siktar och krossar den mot rutan.

MOHA, MOHAHAHA!

I alla fall gör jag detta utan att mormor märker någonting. Ett drama utspelar sig, men mormor har ingen aning om att jag precis har mördat min största fiende.

Detta är ett stort steg för mig. Ni förstår inte hur stolt jag är över mig själv. Jag känner mig stark och oövervinnlig idag.

Kommentarer
Postat av: Wennberg

Köp ett gevär till nästa gång.

2007-08-12 @ 17:54:43
URL: http://wenn.blogg.se
Postat av: Bettina

I think your going psyco in Dublin, oh right your not here. :-(

2007-08-13 @ 11:00:24
URL: http://stbettina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0