Panikattack light

Hej.

Är det söndag, idag? Fuckiducki, det är på onsdag det gäller. Jag har små panikattacker hela tiden. Igår när jag skulle sova fick jag en ganska läskig tanke i huvudet: Jag fyller 18 år, jag måste bli vuxen. Vu xen betyder jobba, betyder hitta man och skaffa barn. Vuxen betyder gammal, gammal betyder död.

Jag kommer att dö snart helt enkelt. Dessutom så inser man hur mycket som det är försent att göra. Som att börja dansa balett. De tåget har gått, Filippa, du kommer aldrig bli prima ballerina!

En jobbig sak som jag nu måste inse är att jag aldrig kommer bli lång. Du är 18 nu, du kommer inte växa något mer. Mamma sa alltid att jag en dag skulle bli längre än alla andra, men hon ljög mig rätt upp i ansiktet.

I alla fall, tror jag ska bjuda några närstående på grillning på onsdag om dom tycker att det låter som en bra idé. Det är den enda idén jag har. Så jag får väll go with the flow nu, och köra på den.

image38

Kommentarer
Postat av: NiklasBB

Vilka fina ballonger du hittat där :-).. Förresten har du lite fel där, det är helt klart helgerna som är bäst!

2007-08-05 @ 13:34:00
URL: http://NIKLASB.blogg.se
Postat av: Anonym

men hur ska jag kunna höra av mig till dig på onsdag då jag är helt handikappad. Ingen mobil + inga nr :'(

2007-08-05 @ 16:38:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0