Offentlig ursäkt

Jag vill bara be om ursäkt till Bettina. Hon ropade på hjälp och jag kunde inte riktigt höra henne där ifrån Dublin. Men jag borde ha ringt, och hört vad som hände. Det var jag som var dum, för de andra i amiljen visste inte att du ba om hjälp.

Jag känner mig som en dålig människa nu, ska du veta.

Men snart är du inte så ensam längre, för då kommer du hit och då kommer jag vara som en svans efter dig hela tiden. Vet inte om du tycker att det är bra eller dåligt, men det är så det blir!

image53

Här är mina storasystrar Bettina och Evelina. Det var en söt bild på dom tycker jag, från när Evelina hälsade på i Dublin.

Kommentarer
Postat av: Bettina

Schulman wannabee! (Det är för tillfället den roligaste förolämpningen man kan ge till bloggare, har delat ut den till ex antal av dom.)För övrigt så ser jag jävligt hemsk ut på den där bilden. Men Evelina är ju söt så de får duga, ursäkten godtagen. Har du bokat frissan? puss

2007-08-20 @ 12:34:30
URL: http://stbettina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0