Mormor kommer!

Hon kommer till Stockholm idag, bara för att fira min födelsedag imorgon. Söta Mormen. Jag antar att Bettina kommer bli ännu mer butter nu för att hon inte kunde åka till Sverige. Hon har inte träffat mormor på... väldigt länge. Tråkigt.

Anyway, nu tror jag på allvar att jag börjar falla ihop. Ja, jag är smått hypokondriker, och ja, jag är 80 år i sinnet. Men nu har jag någon konstig brännande värk från halsen till magen, och varje gång jag äter så hugger det till på någon punkt i ryggen.

Alltså, fattar ni det här? Jag håller på allvar på att dö nu, tror jag. Eller så är det denna panik över födelsedagen. Jag fattar inte varför, men det är väll för att inget har blivit som jag hade tänkt det.

Egentligen skulle lika gärna kunna skippa att fira den, det känns så dumt att styra upp ett firande av en själv. Men man måste ju göra något på sin 18årsdag, för den inträffar ju bara en gång i livet... precis som alla andra födelsedagar. Jag vet inte...

Fan vad jag är en bitter människa när jag är på det humöret! Det är helt otroligt vad deppigt inlägg de här blev.

image39

Det här är min mormor, utanför torpet där hon bor.


Kommentarer
Postat av: maria

Det är väl den vanliga magkatarren som ligger och lurar ;)
Förresten så skulle du ju ringa mig!
Tränar 19-21:30 bara så du vet! PUSS

2007-08-07 @ 16:10:33
URL: http://murremus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0