Jag är inte mig själv

Nej, det är jag verkligen inte. Jag tror att jag har spenderat för mycket tid tillsammans med min äldsta syster Evelina. Och det i sig är läskigt, eftersom hon är en väldigt udda människa.

Några tecken: 

- Jag har börjat lyssna på Regina Spektor
- Jag pratar engelska med henne. Fast vi båda kan tala svenska. 
- Jag tycker det är gott att doppa pommes i amerikansk hamburgerdressing
- Jag har börjat blogga
- Jag har börjat kolla på Myth Busters. Och jag skrattar.

Vem är jag? Jag känner inte igen mig själv längre. Bettina, kom hem! Så jag kan fortsätta vara en liten Chandler som bara pratar engelska när hon skämtar, och som föredrar tzatziki till sina pommes.


Kommentarer
Postat av: Bettina

Ja men till skillnad från alla andra blogg hysteriska bloggare skiter jag i om Alex Sculman tycker coolers är ett dåligt ord. Im not a wannabee, I edmire, yes but I donöt copy ok? Ser du? Engelska när jag är rolig! STAY AWAY FROM EVELINA!

2007-08-14 @ 12:16:56
URL: http://stbettina.blogg.se
Postat av: Wennberg

Nej, att börja blogga e verkligen ett dåligt tecken!!

2007-08-14 @ 16:17:40
URL: http://wenn.blogg.se
Postat av: Evie

Jag vet, för jag kom ju nästan på bloggandet alldeles själv. Dessutom är jag den enda människan någonsin som tycker om regina spektor, tjejen är ju praktisk tagit okänd för alla och envar. Mm.

2007-08-14 @ 18:22:56
URL: http://fluffybullet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0