Hundår

Hunden sov hos mig inatt. Han är en liten fjolla. Jag sa åt honom att lägga sig i korgen, men vaknade av att han låg under mitt täcket med bara huvudet som syntes. Jag tror att han börjar förvandlas till människa.

Idag ska jag kanske träffa Ernad, om jag lyckas väcka honom. Så det blir väll promenad med honom, och sedan en pizza och cola. Typ.

Jag fyller år snart. Hela året har jag längtat till den dagen, men nu vill jag inte fylla år längre. Allt känns bajs när det gäller födelsedagen. Jag vill inte göra någonting, bara käka tårta och få en mp3. Det är allt. Sedan ska jag fira med att köpa ett paket cigg på Orient Livs.

Bitter? Nej, nej, inte jag. Aldrig bitter.

Kommentarer
Postat av: NiklasBB

Vad gulligt med hundar och annat sånt =) Bra att du inte är bitter iallafall., dessutom har du mycket bra blogg på de också:)
/Niklas

2007-08-01 @ 17:39:31
URL: http://niklasb.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0