Froodelidoo

Just nu känner jag att jag borde skriva ett inlägg, även fast jag inte har något kul att skriva om.

Det som jag funderar på för tillfället är vad fan jag ska göra på min födelsedag. Vad tusan ska jag göra? Från början var det planerat en utlandsresa till typ Sunny Beach, men den idén dog då jag inte fick något sommarjobb.

Sedan tänkte jag att man kunde gå och se Moneybrother, Salem al Fakir och Säkert!, eftersom de tre kommer till Stockholm på min födelsedag. Men det känns som att det är lite sent påtänkt. Vilka skulle följa med, vilka skulle ha råd att följa med? Finns det fortfarande biljetter? I don´t know.

Så nu har jag ingen plan. Det är torsdag idag, eller hur? Jag fyller år på onsdag. Och jag har ingen plan. Poop.

Jag vet inte ens vad jag vill ha för tårta...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0