En tråkig lista

Jag borde inte egentligen... Men nu gör jag det!

1. Hur gammal är du om fem år?
Exakt på dagen 23 år.

2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag?
Mamma, mormor och två av systrarna

3. Hur lång är du?
Vi säger att jag är kort, och sen säger vi inget mer.

4. Vilken är den senaste filmen du sett?
Chicago

5. Vem ringde du senast?
Ernad, som inte svara

6. Vem ringde dig senast?
Linn

7. Hur löd det senaste sms:et du fick?
"Kan du ringa när du vaknar? Puss"

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms?
Ringa oftast, men sms är billigare

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda?
Skilda

10. När såg du senast din mamma?
Hon sitter bredvid mig

11. Vilken ögonfärg har du?
Gröna tycker jag, men andra säger gula och röda och jag vet inte vad..

12. När vaknade du i dag?
08:00, cirkus
13. Vilken är din favoritjulsång?
White Christmas

14. Vilken är din favoritplats?
Runt vattnet vid slussen och gamla stan

15. Vilken plats föredrar du minst?
Skarpnäcks allé

16. Var tror du att du befinner dig om tio år?
I ett annat land med ett eget kafé 

17. Vad skrämde dig om natten som barn?
Spöken och insekter
18. Vad fick dig verkligen att skratta senast?
Pose-bilden från Dublin

19. Hur stor är din säng?
Jättestor

20. Har du stationär eller bärbar dator?
Familjen har ganska många datorer, men vi använder de två bärbara

21. Sover du med eller utan kläder på dig?
Alltid med kläder och ett jättetjockt täcke.
22. Hur många kuddar har du i sängen?
Fyra

23. Hur många landskap har du bott i?
Ett

24. Vilka städer har du bott i?
Stockholm och inga andra

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota?
Någon blandning, men tofflor är också bra
26. Är du social?
När jag vill

27. Vilken är din favoritglass?
Äter nästan bara chokladglass

28. Vilken är din favoritefterrätt?
Allt med choklad

29. Tycker du om kinamat?
Älskar friterade räkor. I Dublin. Med Bettan och Linda och Camilla.

30. Tycker du om kaffe?
Are you freakin kidding me?

31. Vad dricker du till frukost?
Eh, kaffe?

32. Sover du på någon särskild sida?
Nej, jag förflyttar mig väldigt ofta.

33. Kan du spela poker?
Jag har inget pokerface, så nej.

34. Tycker du om att mysa/kela?
Vem gör inte det?
35. Är du en beroendemänniska?
Fråga mina vänner.

36. Känner du någon med samma födelsedag som din?
Nope

37. Vill du ha barn?
Ja

38. Kan du några andra språk än svenska?
Engelska
39. Har du någonsin åkt ambulans?
Hehe, ja det har jag faktiskt
 40. Föredrar du havet eller en bassäng?
Havet är mer poetiskt
41. Vad spenderar du helst pengar på?
Kläder och mat
42. Äger du dyrbara smycken?
För mig är dom dyrbara, men inte enligt pantbanken

43. Vilket är ditt favoritprogram på tv?
Project Runway... och Family Guy
44. Kan du rulla med tungan?
Nej
45. Vem är den roligaste människan du känner?
Bettan, för vi har samma humor
46. Sover du med gosedjur?
Jag har en liten gorilla bredvid sängen (moraliskt stöd)

47. Vad har du för ringsignal?
Ring ring
48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten?
Säkert

49. Vad har du närmast dig just nu som är rött?
Sitter på en helröd soffa.....

50. Flirtar du mycket?
Nää. De tror jag inte
51. Kan du byta olja på bilen?
Nej

52. Har du fått fortkörningsböter någon gång?
Nej

53. Vilken var den senaste boken du läste?
Sista Harry Potter-boken

54. Läser du dagstidningen?
Ibland
55. Prenumererar du på någon veckotidning?
Nej
56. Dansar du i bilen?
Vilken bil?

57. Vilken radiostation lyssnade du till senast?
Lyssnar aldrig på radio

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper?
Skrev i min dagbok inatt, när jag var väldigt trött

59. När var du i kyrkan senast?
När Camillas konfirmander "gick ut" eller vad man säger
60. Vem var din favoritlärare på högstadiet?
Mimmi Wetterholm, världens bästa lärare

61. Hur länge har du campat som längst i ett tält?
En natt, kanske

62. Vem var det som senast gjorde något extra speciellt för dig?
Bettina skrev ett väldigt gulligt inlägg på sin blogg.. det var snällt


Kommentarer
Postat av: Wennberg

Vad är det för fel på Skarpnäcks allé? Så länge man har livvkater, ett avsågat hagelgevär och skottsäker väst är det väl inget problem att gå där.....?
Bara för säkerhets skull liksom.

2007-08-08 @ 10:41:44
URL: http://wenn.blogg.se
Postat av: Bettina

:-)

2007-08-08 @ 10:49:21
URL: http://stbettina.blogg.se
Postat av: Anonym

Grattis på födelsedagen, jag kan inte ringa tyvärr för alla mina nr ligger på botten av sjön, men ändå. grattis!:D

2007-08-08 @ 12:57:42
Postat av: Wennberg

Nej, i kärrtorp. Så jag har ju varit där en och annan gång...känns säkert på natten...
Grattis på födelsedagen verkar det ju som man borde säga också...så grattis!

2007-08-08 @ 14:42:08
URL: http://wenn.blogg.se
Postat av: Wennberg

Kärrtopr e ju lite mer white trash. Eller, mest aggresiva pensionärer...
Bor du i Skarpnäck?

2007-08-10 @ 00:47:40
URL: http://wenn.blogg.se
Postat av: Wennberg

Haha, då kan du bli rappare å sjunga om din tuffa uppväxt i gettot..ungefär.
Så kan du skrämma folk med att säga "jag är från skarpnäck...".Haha.

2007-08-10 @ 10:13:04
URL: http://wenn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0