En dag på stan

Det var otroligt roligt att inte kunna sova i natt. Slocknade vid 6 på morgonen, och väcktes av Maria vid 9. Första gången hon ringde råkade jag lägga på. Eller råkade jag verkligen? Hmm.

Vi åkte i alla fall in till stan, på spaning efter fynd och hunkar. Utbudet av hunkar var väll sådär, men jag hittade i alla fall ett par converse-wannabees på DinSko för 80 spänn.

Efter Drottninggatan drog vi till Söder för lite Second Hand-spaning. Jag tror vi spenderade en timma minst inne på Beyond Retro, och till sist hittade jag fynd två: ett par balla brillor för 70 spänn. Yes, my friends! Nu kommer jag se ännu coolare ut i solskenet.

Dessutom var hunk-utbudet bättre på söder. Särskilt vill jag uppmärksamma killen på tunnelbanan, på väg mot Hornstull. Tack vare honom så virrade vi bort oss på vår jakt efter Tantolunden. Efter lite spaning på maten i Tanto, och efter en tur tillbaks till Drottninggatan för fika på Åhléns, så gav jag till sist upp och åkte hem.

Ikväll anländer Bettina. Måste försöka ta en middagslur innan dess. Och köra ett varv med dammsugaren.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0