Easy like a friday morning

Jaha, nu har mamma och Petronella åkt till Dublin. Evelina har åkt till jobbet. Jag är ensam med katterna och vovven. All djuren bara hänger på mig, kräver att jag ska klappa dom. Men jag orkar inte, för dom bara fäller massa hår. Not nice.

Och hundjäveln. Hundjäveln. Mamma tog ju uppenbarligen inte med sig honom, så nu måste jag släpa på honom i en vecka. Woopidoo. Han väckte mig klockan åtta i morse. Bajshund

Idag tänkte jag lyssna genom skivorna som jag fick i födelsedagspresent. Amy Winehouse och Miss Li. Det blir spännande. Sedan blir det väll trehundra promenader i regnet med hunden. Nu ligger han och sover, den jäveln.

Kommentarer
Postat av: niklasb

Där jag bor,. och lever mitt liv är det typ bara gangsta som har moppe, och han känner massa såna folk också, därför jag regaerar som jag gör.. aja, hur mår du handsoem?=)hah

2007-08-10 @ 19:26:24
URL: http://niklasb.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0