Bästa skivorna just nu

Jag har tråkigt. Måste snart återvända till boke som jag läser. Mamma vill läsa den efter mig, så hon frågar typ en gång i timman ifall jag har läst klart den eller inte. Det är väldigt irriterande.

Så för att roa mig nu, lägger jag upp mina favoritskivor för tillfället. Det kanske inte är så intressant, men det är sånt som jag tycker är roligt på andras bloggar. Musik är kul.


  • Fibes, oh fibes! - Emotional
  • Arctic Monkeys - Favourite worst nightmare
  • Moneybrother - To die alone
  • Jamie-T - Panic Prevention
  • Lilly Allen - Alright, still
  • Johnny Cash - Folsom Prison/San Quentin

Fina grejer. Fin, fina grejer.

   
  


Kommentarer
Postat av: NiklasBB

Du verkar lyssna på rejält bra musik då:-)Det är helt rätt där...

2007-08-02 @ 17:54:11
URL: http://niklasb.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0