And the little mushrooms goes: Jitterbug!

Ny dag igen, då. Mamma och Petro ringde igår från Dublin, och jag hatar dom lite grann. Jag vill också vara där, ju! Anyway, dom kommer hm på onsdag. Camilla börjar skolan på onsdag. På onsdag är det den 15:de, och då är det bara nio korta dagar tills Bettan anländer till Sverige.

image43
Bettina tror att hon är en katt. Kolla hennes tatuering på handleden också. Visst är hon ball, min storasyster?


What to do today? Det är fult väder, så jag får väll passa på att diska. Funtar på att kolla på Factory Girl, igen. Varför, då? Jo, det kanske var bättre än vad jag sa och nu har den fastnat i mitt huvud. Jag behöver en cigg. Toodles!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Mushroom musghroom, badger badger badger badger....
Jo det går bra, hur går det me hunden?

2007-08-13 @ 12:49:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0