Festival, ju

Yupp. Första dagen som hjälpreda på Chockladfestivalen. Det har gått relativt bra. Kul har det varit och jag kom hem för en timma sen med två finare chokladkakor och en påse praliner (tack, Lindt och Anthon Berg! Ni vet hur man tar hand om sina slavar).

Jag vill ta bilder på festivalen, för det är så otroligt vackert uppställt allting (när det kommer till praliner och chokladförpackningar är det lätt att bli lite nördig), men jag vet inte om jag kommer ha tid för det. Morgondagen kommer bli jävlgt stressig. Emma och jag har bestämt oss för ett ganska sinnessjukt arbetspass; 07:00 till 20:00.

Imorgon kommer jag vara helt död, med andra ord. Men det är det nog värt.

Kommentarer
Postat av: Bettina

Jag läste om den i Metro vill gå dit! Kan man det? Imorgon?

2008-10-10 @ 09:19:14
URL: http://stbettina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0