Jobb och cykel

Jobbajobbajobbajobbajobba.

Nu har jag svinont i ryggen, ett stort jävla blåmärke på låret och skärsår över hela handlederna. woopdidoo.

Jobbade kväll igår och fick vara helt ensam sista timmen. Det var lite läskigt, men jag klarade det bra. Blev lite stressad framåt åtta-tiden, han nästan inte med allt jag skulle hinna.

I alla fall. I tre dagar nu har jag cyklat fram och tillbaka från jobbet. Varje gång jag cyklade till jobbet tänkte jag: "Nämen det här är ju inte så jobbigt". Varje gång jag cyklade hem tänkte jag: "Snälla.... skjut mig"

Det var mycket uppförsbacke på hemvägen.

Kommentarer
Postat av: Bettina

Uuu ja vill ju veta hur d går för dig men ja vet inte vilka tider jag kan ringa. När är du hemma?

2008-07-04 @ 23:41:16
URL: http://stbettina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0