Jävla skit-bussar

Baaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaajs.

För den som inte vet det så strejkar alla bussar, utom den bussen mellan västerhaninge och nynäshamn. Vad innebär detta? Jo, jag kan inte ta mig till jobbet! Jag kommer till Handen med pendeltåget, men sen sitter jag fast.

Jag ringde min chef nyss, och påpekade detta. Och vad frågade han? "Har du en cykel?"

Har jag en cykel? Nej, jag har ingen cykel! Helvete, jag vill inte cykla från Handen till Ica Maxi klockan sex på morgonen! Skit!

Kommentarer
Postat av: evie

Haha! Det var typ det roligaste någonsin! Men du kan ta Taxi du vet, så betalar sl.

2008-07-01 @ 17:43:18
URL: http://fluffybullet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0