Väldigt händelserik dag

Idag har jag varit produktiv, ska ni veta. Jag har gjort frukttårtor, schwarzwaldbakelser, moussebakelser och moussetårtor. Jättefula saker, men skitkul. Sedan har jag för första gången haft en konversation med en av de anställda på själva Konsum. Stoort. Vi pratade (om ni nu undrar) om skola och jobb. Vad annars.

Min lärare, Jan, kom även förbi idag. Han stannade och snackade med precis alla, till och med den lilla praktikanten som går i nian. Man kan ju inte kalla Jan osocial direkt. Snarare översocial.

Mot slutet vart det lite mer dramatiskt, när jag skar mig i tummen. Det var väl inte så farligt, men självklart ska alla börja oja sig, och min arbetsledare hjälpte till att sätta på plåster. WHATAFUCK? Ser jag så liten ut att jag inte ens får sätta på plåster själv? Men han försökte väl bara vara snäll, jag blir ju lite irreterad på honom iblannd.

Anyway. Dags för en liten nap nu kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0