Tårta

I två dagar nu har vi stått och gjort massa beställda tårtor i bageriet. Från prinsesstårtor till citronfromage. Jag tog inga bilder (eftersom min mobil fortfarande inte har vaknat till liv), men Tess har lagt upp lite fina bilder på sina tårtor. Så då stal jag dom!

image94

Den här gjorde jag och Tess tillsammans. Vi är väldigt stolta över den.

image95

Den här White Lady-tårtan har Tess gjort själv, men jag tyckte den var så himla fin. Den ser så minimalistisk ut, lite japansk sådär. Bästa idén hon hade, med de vita roserna på vit botten.

Ja, det är lite fånigt att jag lägger upp bilder på sånt vi gör, men det är klart man måste få skryta lite ibland.

Kommentarer
Postat av: Therese

Naaw, filippa va gulligt att lägga upp min tårta på din blogg. Jag får väl göra nån sån där tårta till dig sen ;) Taha!
Synd att du inte fick min eller den maria stavade fel på "Whiet Lady" :D

2007-10-21 @ 22:24:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0