Kanelbullens fucking dag

Detta är vad jag har gjort idag: jag har plockat frusna bullar, jag har penslat och sockrat de färdigjästa och sedan har jag packat de avbakade bullarna. Vi var väll uppe i en sisådär 4500 bullar när jag gick därifrån. Kanske något färre, kanske något fler, vem vet. Jag hatar kanelbullens dag.

Varför ska männsikor vara så lättmanipulerade? Bara för att det heter Kanelbullens dag, betyder inte det att man måste äta kanelbullar. Du har ett val i livet. Du kan välja att säga nej.


Om en timme så åker jag och klipper mig, utan att ha bestämt mig för hur det ska bli. Måste rådfråga frisören. Allt som finns just nu i mitt huvud är bullar.

image92

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0