Jag och Blogg

Jag har suttit och kollat genom mina gamla blogg-inlägg. Jag är inne på min fjärde månad nu, så det känns väl bra. Det som inte känns bra är att det var mycket bättre och roligare skrivet i början. Det är sådana inlägg som jag kan läsa och fortfarande skratta åt. Vad skriver jag nu? Att jag har bakat en länga med prinsessbakelser och att jag blir glad av shopping. Low point.

Måste hitta lite inspiration. Det är inte roligt för mig att skriva tråkiga inlägg. Man ska skriva om sådant som är värt att minnas, små och stora saker. Men fantasin sinar då platsen i hjärnan tas upp utav skolarbete och allmän ångest. Förbättra mig ska jag. Det gäller bara att se humorn i vardagen.

Anyway.

Nu har både Alex och Calle Schulman skrivit sina sista blogginlägg. Lite tomt kändes det när jag läste Alex förklaring. Men man kommer ju få läsa hans smarta texter ändå. PunktSE på fredagar blir min räddning.

Kommentarer
Postat av: Wennberg

Ja, verkligen mycket ostbågar!
Jag förstår vad du menar med det här inlägget! Kolla min blogg, inte ett roligt inlägg sedan 90-talet! Ibland är det helt enkelt brist på inspiration. Oftast har det väl att göra med att man har andra saker för sig som är "viktigare"...

2007-10-01 @ 20:38:05
URL: http://wenn.blogg.se
Postat av: Beppo

Jaa skit trist de här med Alex, men det kommer nya roliga grejer med honom=) Ser iallafall jag fram emot..
PS. Din blog är bra!

2007-10-01 @ 21:56:58
URL: http://niklasb.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0