Ett mycket ytligt inlägg

Varför blir man så glad av att shoppa? Särskilt när man hittar saker som man inte visste att man ville ha. Tre par skor, två tröjor och ett läppglans fick jag med mig hem. Allt var fullkomligt nödvändigt för min fortsatta överlevnad, så jag har inte dåligt samvete. Inte ett dugg.

Imorgon ska jag in till staden igen, och då blir det 18-årspresent till Camilla, och kanske bokar jag tid hos frissan också.

Usch, detta var nog det ytligaste jag någonsin skrivit. Vi skippar de här nu. Nu ska jag kolla på sista avsnittet av Hidden Palms.

Note to self: Ostbågar och Marabou Daim!

image88


Kommentarer
Postat av: Wennberg

Ytligt? Nej, nej inte alls. Du kombinerar bra med lite ostbågar för insidan också!

2007-10-01 @ 15:53:51
URL: http://wenn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0