Factory Girl

image41

Igår natt satt jag och kollade på filmen Factory Girl, den där Sienna Miller spelar Edie Sedgwick. Jag som inte tycker om Sienna Miller. I alla fall var filmen rätt bra, förutom att skådisarna överdrev sitt tal lite för mycket. Dom lät som om dom var med i en gammal svensk svartvit film, och det är ju aldrig vackert. Eller som dom pratar i Saltkråkan.

"Maaalin!" "Men pappa, dåå."

Om någon förstår vad jag menar. Det jag vill komma fram till med den här texten är att Hayden Christensen är jäääävligt snygg. Det var egentligen allt. Han spelar Bob Dylan, och även han överdriver sitt tal väldigt mycket. Men jag tycker om honom ändå. You cutie-pie, you..

image42

Fan, vad jag gillar hans halsduk.
Nej, nu ska jag sola och lyssna på Amy Winehouse. Ha en bra dag.

Kommentarer
Postat av: niklasb

Svar, jaa exakt två helt olika värdlar kommer vi ifrån,men det gör väl ingenting hoppas jag??!!

2007-08-11 @ 14:25:05
URL: http://niklasb.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0